Anneyi süründürmemek için de sezaryene alabiliyorlar. Bebek olması gerekenden yukarıda olabiliyor, açılma hızı yavaş olabiliyor vs duruma bağlı. Uzun süre veya yoğun şekilde suni sancı vermek istemeyen doktorlar var ki onları çok severim, travmatik bir doğumu kimse istemez çünkü. Annenin yıprandığı, süründüğü, bebeğin riske atıldığı bir doğum doktor için de hastane için de başarısız bir doğum bence. Benim arkadaşım özelde doğurdu, canı çıktı resmen. Şimdi, keşke doktor sezaryene yönlendirseydi diyor.