MatmazelDeniz Direkt alındıklarını zannetmiyorum ☺️ eminim anne onları hamileliği hakkında bilgilendirmiştir, ayrıca ultrasonla bakıyorlar. Ters ise sezaryene alınıyor. Ben de prematüre doğurdum 32. haftamda. Saat 4′te yatışım yapıldı o vakit iki bebeğim de baş aşağı duruyordu. Gece 12′ye kadar durdurmaya çalıştılar. Doğumdan hemen önce doktor baktığında birisi ters dönmüştü. Normal doğum oldu bana sezaryen 😬 hatta doktorum istersen ilkini normal doğurturuz, diğerini sezaryenle alırız dedi de ne gerek var yani atraksiyona