Deletedmom0099 yıllardır ekiciyle çalışıyoruz ailecek de görüşürüz, peynirlerimizi direkt fabrikadan getirtiyoruz hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım, çevremde alanlardan da hiç şikayet duymadım fakat siz kutuyu açar açmaz değil de son diliminde böyle bir şeyle karşılaştım demişsiniz belki de onlardan kaynaklı değildir. Siz gene de bildirin şikayetinizi tabi hata onlardan kaynaklıysa telafi etsinler