Nefesimkizim kapağı kapalı bir şeyin içine böcek giremez, fizik kurallarına aykırı. sizden baska bir kisi söyledi ona da durumu açıklayınca şikayet edin dedi zaten. benden kaynaklanabilecek bir şey olsa zaten çöpe atar geçerim niye insanları uğraştırayım? sinirlenmedim açıklama yaptım