Deletedmom0099 kızlar uzun zamandır ekici peynir alıyodum. az önce kutunun sonundaki peyniri alırken şu manzarayla karşılaştım. bir daha asla alıp kullanmam, sizde almayın bu nedir allah askına böcek var içinde resmen. kahvaltı bile yapamadım mide bulantısından
Mora Deletedmom0099 hep alırız hiç böyle bir sorunla karşılamadık, hangi marketten aldıysanız orayla irtibata geçin firmaya şikayet edin
Deletedmom0099 Benimooo canım ışıktan dolayı öyle görünüyo. bozulmus olsa bile küflenir yada en kötü kurtlanır. bu bildiğin sineğe benzer bi böcek yani sıcaktan bozulmadan üreyebilecek bişey değil
Merida1 nurelem aa bende A101 sen süt almıştım hiç açmadan dolapta 2 hafta beklettim son kullanma süresi de bitmemişti henüz . Kullanmak için açtım önce tadına bakayım dedim resmen zehir gibi apacıydı. Pastörize süt olanından almıştım
Cheddar Deletedmom0099 mutlaka firmaya şikayet edin muhtemelen üretim esnasında olmuş. Hatalarını telafi etsinler 🙄
Deletedmom0099 Cheddar evet kesinlikle, şikayet vara yazdım hemen pazartesi de müşteri hizmetlerini arıycam
Rainyellow Deletedmom0099 bizde geçen hafta ekici peynir aldık açtım kahvaltı yapıyorduk ay resmen bozulmuş kusmuk gibiydi tadı bozulmuş ama son kullanım tarihine vardı baya A101 den almıştık eşim hemen götürdü iade ettik
Deletedmom0099 Rainyellow iade etmiycem gelip alsınlar incelesinler kendine çeki düzen versinler bu nedir ya, insan sağlığıyla oynamak bu kadar kolay mı
BalarisiYusra Deletedmom0099 aynen ben hep bimdeki ezine peynirini alıyorum hiç sorun yaşamadım şuana kadar