Minikyavrum75 şuan daha gece-gündüzü ayıramıyo ve uyku hormonu salgılayamıyo. 4. Aydan sonra uykusu düzene girmeye başlar o yüzden az sabır:) ben akşam 11 den sabah 9’a kadar salladığımı en sonunda saçımı başımı yolduğumu bilirim:) size tavsiyem uyku rutinleri oluşturun (duş, masaj, kitap okuma vb), gündüz uyuduğunda perdeler açık olsun ve normal gürültü yapmaktan çekinmeyin(tv, telefon vb. abartmadan:)) gece de olabildiğince loş ve sessiz ortamda uyutun. Bir süre sonra bunlara alışacak. Siz de rahatlayacaksınız.
ve inatlaşmayın kendinizi strese sokmayın bırakın uyumasın gidin bi rezene çayı için siz de. Siz stres yaptıkça bebek hepsini hisseder ve uyumaz. Kendimden biliyorum ne zaman amaaan uyuma desem uykusu gelirdi:)