Minikyavrum75 senı çok iyi anlıyorum ıkı gün önce basıma geldı resmen 11 de flan kalktık gunduz asla uyumadı ya deli oldum kucağımda uyuyor beşiğine koyuyorum uyanıyor gazını çıkart emzır alt degştr o gün öyle gectı resmen hiç iş yapamadım o gün ne yemek yıyebildim dinlenmeyi gec en son 9 buçuk da uyudu akşam gece yarısına kadar uyudu hıc kaldrmadıö kendi uyansın dıye düzene girmesi zaman alıyormuş canm hergun farklı oluyor bizde de yanlız değilsin 🥺