Minikyavrum75 Oğlum 2 ay 23 günlük saat 6 dan beri uyumuyo bu saat olmuş, yok uyumuyo ya çıldırcam sallamaktan bıktım. Memede uyuyo yerine koyuyorum uyanıyo ayağında sallıyorum uyuyo bırakıyrm gözünü açıyo napıcam ben ya nasıl Uyucak bu çocuk
Morfrenk Minikyavrum75 inatlaşma kesinlikle, olan sana oluyor çünkü.. Kendi düzen kurmuyorsa 4.aya kadar pek bir şey yapamıyoruz, az sabır bacım😑
zynn Minikyavrum75 Sallayınca kısa süreli sersemlikle uyuyordur. Yatağına koyarken elinizi çekmeyin veya başını oksamaya devam edin, hafif hafif beşiği sallanırken pış pış sesi ile devam edin. Beyaz gürültü olabilir. Muhtemelen uyku noktası kaçmış.o yüzden uyumuyor
Splash-Splash-Love Minikyavrum75 Ahh çok zor Allah sabır versin. Benimki 2 yaşında hala öyle ☹️ moral bozmak istemiyorum ama bende zorlandığımı söylemek istedim yani yalnız değilsin üzülme. Gaz olabilir bol bol Emzirip gaz çıkarıp masaj yapın. Uyutmaya zorlamamak daha iyi inatlaşma oluyor çünkü. Bi kacsaate yatar annesi üzülme 🌺 Hepsi geçiyor bi bakmışsın kocaman olmuş
Cancansmom Minikyavrum75 bekleyin yorulmasini, donemsel ataklar oluyor ne yapsan yaramiyor. Yattigi yerde oynatin,yorun elini kolunu uzatmaya calissin, buyuk cisimler gosterin. Bazen gercekten uyutmaya calismak iyice uykusunu aciyor yenidoganlarin.
Minikyavrum75 Cancansmom öyle yapıyorum bıraktım hıçkırık tuttu bu sefer ona bile sinirlenip ağlıyo şu an 😒
Fatoscum Minikyavrum75 atak da olabilir o zaman bir de nacizane sallamak çıkmaz sokak gibi birşey,sallanmak istemiyor olabilir yanyana memede uyumayı deneyin isterseniz
Derinsart Minikyavrum75 uyudugu an yatırın sizde yanına uzanın baya dibine girin kafasini yüzünü okşayin kokunuzu alınca rahatlar belki bizimki öyle daldı uykuya dört aylık olduk smdide öyle devam
mavilimor Minikyavrum75 o kadar stres yapıyorsun ki bebeğe yansıyor. Ben ne zaman aman öf uyuma ya desem o an uykuya dalardı oğlum. Gerçekten stres çok çok çok etkiyor. Devamlı meme de kalmak istiyorsa da gazı olabilir. Yanınıza alın öyle yatırın çok zor durumdaysanız ama öyle ya da böyle uyuyacak sonuçta
Minikyavrum75 mavilimor ya cok haklısın ama inan sabır noktası var ya aşıyo ister istemez la havle çekiyorum sabahtan beri oda yoruldu bnde gözleri kıpkırmızı ama direniyo
61221esilam Minikyavrum75 benim kızımda böyle oluyor cok fazla uykusuz olduğu için huzursuz olmuştur önce sen sakın ol loş bir odada onunla konuş sakinleştir vee uyuması için ninni söyle Allah sabır versin
mavilimor Minikyavrum75 çok iyi anlıyorum seni bebeğimin 18 saat uyumadığı bir gün olmuştu o günde şansa eşim 1 de gelecekti. En son yarabbim çocuk akli dengesini kaybetti heralde demiştim. En son artık eşim geldi ya çocuk nu bebek birinde uyumazsa diğerinde uyur yahu demiştim sallamıyorum da ellemiyorum da dursun sabaha kadar demiştim kucağımda durup duran çocuk uykuya dalmış kendiliğinden. Şnan bana bebekler kadar uyku seven yoktur dünyada. Uyumuyorsa cidden vardır bir derdi sıkıntısı. Korkuyor bile olabilir. Ben bazen çok sık uyanınca tişörtümü alır üzerine koyardım o zaman çok güzel uyurdu. İnan bana geçecek bu günler. Oğlum 17 aylık şu an o günleri hatırlayınca gerçekten geçiyormuş diyorum. Sen yeterki sakin ol stres yapma.
aysenurkn Minikyavrum75 Eşiniz yanınızdaysa biraz ona verin 15 dk bile olsa başka bi odaya gidin başka bişeyle oyalanın sakinleşince tekrar bebeğinizin yanına geçin bence. Herkesin inancı farklıdır ama genelde nazar değdiği zaman da böyle uyumuyordu benim oğlum. Okuyabilirsiniz. Emerken uyyrsa da memeyi çekince hemen emzik alıyorsa onu verin emmeyi bitirdiği zaman. O zamanlar bende çok sinirlenirdim sağolsun eşim sayesinde biraz olsun sakinleşmek iyi geliyor
61221esilam Minikyavrum75 benim kız 2 ay 10 günlük cok yaşadım 12 saat uyuyamadığı zamanlar oldu ve gerçekten sabrımı sınadı yani ama ben sakın oldukça oda daha iyi oldu onu fark ettim yani bebekler annelerini anlar ve hisseder öyle düşün herzaman ilk sen sakın ve sabırlı olcan sonra bebeğini sakinleştiricen böyle zamanlarda
Pankek Minikyavrum75 Merak etme burdaki hemen hemen herkesin başına gelen durum. Bence şu sallama işini bir kenara bırak. Sallamak için çok küçük. Bu aylarda uyumaz çünkü anne sıcaklığından ve kokusundan ayrılmak istemez. Ben ayaklarımı uzatıp kucağımda uyuyordum. Yastıklarla destekleyip kucağımı. Şimdiki aklım olsa göğüsüme koyduğum bir mendili yanağına dayardım. Başını anne kokusuna yaslamak istiyor sadece
aysenurkn Pankek bende ilk uç ay ne zaman böyle uyumasa göğsümde uyuttum. O da ben de uyuyordum en azından. Bide gaz sorunu varsa yada reflüsü falan çok çok iyi geliyor. İki saat öyle deliksiz uyurdu
Pankek aysenurkn Bizde reflü vardı. Koyardım omzuma kuş gibi uyurdu. Tabi alttan yastıklar falan destek ama yine de benim kollar pert olurdu