Zeynebinannesiii NefesMaviDeniz koltuk altından ölçüm yapıyorum fakat normalde hep 36.2 olurdu bır baktım alnı ve kafası sıcak☺️ Ölçtüm 36,6 geldi arada 36,7 oluyor yada 36,4 oluyor korktum inşAllah ateşlenmez 🌸teşekkür ediyorum..😊
NefesMaviDeniz Zeynebinannesiii Korkmayın hiçbişi olmaz Allahın izni ile ateşi bile çıksa en son yapmamız gereken şey paniklemek bunu unutmayın. Baktınız ateşi 37.2 yi geçiyor öncelikle bebeğinizi soyun yattığı odanın camını açın soğutma işlemi yapmış olun. Sonra ılık duşa sokun biraz bekleyip saat başı ateşini kontrol edin. Eğer hala düşmez ve 38 olursa o zaman calpol yada fitil verin. Ama bu durum enfeksiyon bazlı bir grip nezle vs gibi hastalıklarda yapılmadır. Aşı sonrası ateşlenme olur ise 37.2 yi gördüğünüz an bebeğinizin ay durumuna göre fitil yada calpol hemen vermeniz gerekir. İnşallah yavrularımız hiç hasta olup ateşlenmesinler🙏🏻🌸
manicurist Zeynebinannesiii geçen sabaha karşı her yeri yanıyordu ölçtüm 36.6 cıktı 🙄 oda o kadar sıcak degil
Zeynebinannesiii manicurist bizimde evimiz o kadar sıcak olmamasına rağmen böyle atesı oluyo anlamadım gitti diş mi acaba
manicurist Zeynebinannesiii bizim 5 aylık geçen doktora götürdük damakları şişmis dedi eli sürekli agzinda
Oykuaygun Zeynebinannesiii 1 aya kadar bende öyleydim her saniye ateş ölçerdim ama alıştım zamanla 😁 kafaları hep sıcak oluyor
Zeynebinannesiii Oykuaygun biz birde üst solunum yolladı geçirdik korkuyorum tekrardan olacak diye 😮8,5 aylığız ☺️
manicurist Zeynebinannesiii bize çıkar yakında dedi doktor hatta alt damağında minik birşey çıkmış ama ele gelmiyor sanırım çıkartıyor
Defneninannesi123 Zeynebinannesiii kafasi bnm kizminda hep sicak ama bu 2 gndr atesi var atesi olsa anlarsn canm