Zeynebinannesiii Korkmayın hiçbişi olmaz Allahın izni ile ateşi bile çıksa en son yapmamız gereken şey paniklemek bunu unutmayın. Baktınız ateşi 37.2 yi geçiyor öncelikle bebeğinizi soyun yattığı odanın camını açın soğutma işlemi yapmış olun. Sonra ılık duşa sokun biraz bekleyip saat başı ateşini kontrol edin. Eğer hala düşmez ve 38 olursa o zaman calpol yada fitil verin. Ama bu durum enfeksiyon bazlı bir grip nezle vs gibi hastalıklarda yapılmadır. Aşı sonrası ateşlenme olur ise 37.2 yi gördüğünüz an bebeğinizin ay durumuna göre fitil yada calpol hemen vermeniz gerekir. İnşallah yavrularımız hiç hasta olup ateşlenmesinler🙏🏻🌸