Mehtapakgl MucizeKalbim Zaten çocuğu ve anneyi olumsuz anlamda etkiliyorsa mutlaka alınmalı hayat kabusa dönüyor gerçekten.
MucizeKalbim Mehtapakgl evet maalesef ama şükür ki basladim cok yipratici gerçekten eğitim mecbur kaldım resmen o agliyo ben ağlıyorum bazen ama uykuları düzene giriyor zor da olsa
Asilinannesi1 MucizeKalbim çok teşekkür ederim, hee istediğinizde zorlandığınızda gece gündüz ulaşabiliyor musunuz?
antropologanne MucizeKalbim 14 aylik kizim. Saat 20.45 de basliyoruz. Banyo, giyinme, masaj, mama, kitap okuma, biraz kudurma ve uyku.
MucizeKalbim Asilinannesi1 evet bazen ben yazmayı unutuyorum kendisi soruyor sorun mu var uyumadi mi veya hala uyanmadımi diye. Benim eğitimde tek sorunum rutin olusturamamis olmak kizim sakinlesmeden yataga girince enerjisini atamadığı için uzun sürüyor süreç. İletişime geçerseniz selam söyleyin 🤭 mirayin annesi deyin 😅
DefneNil_ MucizeKalbim 18 aylık kızım. Yazın her gün yatmadan duş aldırım ama kışın olmuyor malesef her gün. Kışında bezini değiştirir pijamlarını giydirir saçlarını tararım odaya geçip ışığı kapatırım ve emziririm o sırada eşim gelir odaya. Kızım babasına cici yapıp öper. Her gün aynı şeyler olduğu için uyuyacağını anlıyor zaten 😊
DefneNil_ MucizeKalbim Birde hergün aynı saatte uyuttuğum için hergün aynı saatte gözlerini ovuşturmaya başlıyor
DefneNil_ MucizeKalbim Şimdi 2. Bebek düşünüyoruz o yüzden memedrn kesmek istiyorum ama haksızlıkmı yapmış olurum korkusu var daha küçükmü acaba 😔
MucizeKalbim DefneNil_ evet galiba önemli olan bu bebekler duzeni rutini seviyor bizde o saat düzenini oturtmaya çalışıyoruz henüz 🤦♀️
MucizeKalbim DefneNil_ hamileyken de emziren anneler var. Ve o vicdan azabını bende yaşardim kesin… en güzeli 2.5 sene beklemek ilk bebek anneye doymali eğitimleri tamamlanmali memeden bezden ayrılmış olmalı diye düşünüyorum
DefneNil_ MucizeKalbim Doktorum yımurtalıklarımın tembel olduğunu ve yavaş yavaş çalışmaz hale geldiklerini söyledi henüz yaşım 24. Eğer bir bebek daha düşünürseniz ilerde olmayabilir şimdi bile biraz zorlu dedi bir kardeşi olsun istiyorum. Bende brkleyecektim 3 yaşa kadar fakat malesef durum bu 😔
DefneNil_ MucizeKalbim kararlı olmalısınız. Bir zamanlar gece 2 ye kadar uyumadığını bilirim sonra dedim bu böyle olmayacak o ağladı ben yatırdım o ağladı ben yatırdım 1 hafta çok çektim ama sonunda başardım 7. Ayından beri hiç şaşmaz saatleri
MucizeKalbim DefneNil_ biseu dicem ama kesin silerler lütfen a s i olmayın yumurtalıklar uzerindr azalma tembellik yapıyormuş sizi daha fazla etkiler. Durum öyleyse hamileyken de emzirin bence doktor zaten bilgilendirir. İkiz gibi büyürler hem 😊
DefneNil_ MucizeKalbim Rabbim isteyen layığı ile annelik yapabilecek herkese nasip etsin inşallah. Dua edin lütfen 😊
[silindi] MucizeKalbim Kimin yumurtalığında tembellik yapmış ya kim diyor bunu. Tüm uzmanlar aşı olun derken, 2 3akıllı kişi ay yumurtalığım tembelleşti kesin aşıdan diyince noluyor vaaay aşı hasta ediyor ya Allah aşkına öyle şeylere inanmayın. Grip aşısı gibi düşünün şu aşıyı.