MucizeKalbim ben doğduğundan beri yapıyorum şu an 5 aylık. Her şeyi kaptı artık. Özellikle akşam uyku rutinine aşırı dikkat ettim. Sarıldım, kitap okudum, banyo yaptırdım, kremledim, saçını taradım, bakımlarını yaptım, giydirdim, sarıldım, konuştum, emzirdim, yatağa yatırdım, müziğini açtım, sarıldım ve uyumaya bıraktım. Tabii ilk zamanlar 8de yatağına yatırınca 10 11 i buluyordu uyuması. Şimdi 8de yatırıyorum 8.15te odadan çıkmış oluyorum