Selinsak korkmayın bende sürekli oğlunuz gibi ateş olurmuş benim antibiyotikler fayda etmiyormuş hatırlıyorum 5 yaşlarındaydım penisilin sürekli veriyordu doktorlar buz dolabı hep iğneydi bir de iğneyi vuran hemşireyi hatırlıyorum neden hala aklımda bilmiyorum ama başka türlü enfeksiyon geçmiyordu o yüzen 1 hafta iyiysem 3 hafta iğne veriyorlarmış annem anlatır hala bademciklerim alındı 6 yaşındaydım şuan 25 yaşındayım 19 senedir toplasanız 19 kere ateşlemedim senede 1 defa grip olurum oda aman aman yataklara düşürmez iyi ki alınmış bademciklerim diyorum eğer alınması gerekirse kesinlikle aldırın. Bir de bu hastalık değilse ateş yapan romatoloji bölümüne götürün