Merhabalar 🥰 oğlum 15 aylık yaklaşık 2 ay önce ateş ve sürekli ağlamayla hastaneye gittik kanında ve boğazında enfeksiyon olduğu söylendi yatış verildi fakat hastanede durmadğı için tedaviye evde devam edildi . O gündem sonra şuana dek en fazla 1 hafta iyiyiyiz sonra tekrar boğaz enfeksiyonu ve ateş oluyor sürekli antibiyotik kullanıp iğne oluyoruz . Antibiyotikleri sonuna kadar kullanıyoruz hatta en son 1 hafta önce antibiyotik içmek istemediği için doktordan iğne istedim 3 gün iğne olduk . Dün yine ateşlendi acile gittik iğne yapıldı bugunde kendi doktrumuza gittik bu yaşta çocuğun bu kadar hasta olması normal değil dedi pfapa hastalığı olduğunu sürekli böyle ateş yapacağını söyledi ve araştırdğım kadarıyla tedaviside yok bademciklerin alınması dışında . Yarın araştırma hastanesine gideceğiz tahliler için başına gelen var mı acaba bu şekilde nasıl olacak okudukça baktıkça ruhum daralıyor resmen