Sedaminel41 merhaba öncelikle geçmiş olsun oğlum 3 yaşına girecek şuan bizde fmf var mı diye bakıldı önce sonrasında zaten doktorlar boğaza bakıyor betadan farklı boğazı karnabahar gibi beyaz oluyor ateş dışında başka hiç birhastalık belirtisi de olmuyordu. Biz ilacı düzenli kullandık 1 yıl olmuştur bırakalı tekrarlanmadı bir daha. Ayrıca bu hastalıkta ateşi şurup la düşüremediğimiz zamanlara iğne yapılacaksa doktorumuz kesinlikle dekort olmayacak içinde demişti. Elimize Bi reçete verdi hatta hangi iğne yapılacağına dair. Dekort atak hatalarını sıklaştırıyormuş