Her iki doğumumda da oldu özellikle ilkinde titremekten konuşamayacak derecede dişlerim birbirine vuruyordu ve uzun sürdü. İkincisinde daha kısa daha hafif sürdü. Ameliyathanede geçen süreyle alakalı olabilir belki. İlk doğumumda spinal ile başlayıp komple uyutulmuştum, ayılmam için bekleme odasına aldılar vs. İkincide tamamen uyanıktım dikişim bitince hemen çıkarıldım ve yaz ayıydı.