ReisinKizi Eniz1907 ah sizin çok daha zor olmuş. Geçmiş olsun 💐 bebeğiniz ne yaptı yoğun bakım sürecinde 😥
Eniz1907 ReisinKizi oda yoğunbakımdaydı crp değeri yüksek çıktı sarılık oldu doğdu antibiyotik tedavi başlandı 😟 7gün sürdü hastane doğum seruvenim ama şimdi 1 yaşında oğlum iyiyiz çok şükür herşeye bedel
iki_prenses_annesi201 ReisinKizi bn sdce amelyttn çıktktn snra yoğn bakm kısmnda beklttiler bekletme yeri snrm ozmn olmştu ama odama çıkarken kesilmişti titremem
melike5461 ReisinKizi banada oldu hiç üşümedim ama odaya giderken zangır zangır titremeye basladım, sebebi anestezi 🤣
Cakos ReisinKizi Asiri titredim hem de 😅 battaniye getirdiler ustumu orttuler . Dudaklarim mosmordu .
aylaamayorgun ReisinKizi ben genel anestezli oldum üçüncü günde bir titreme nöbet geldi ruhuöu teslim ediyorum sandım. Şimdi 4 ay geçti üstünden bir sıkıntım yok
aylaamayorgun Eniz1907 tansiyonum yükseldi neşeli neşeli sohbet ederken birden yerr yığıldım nehifesim kesiliyodu. Ölüyorum sandım
Paradiseeeee ReisinKizi olmaz mı daha amilyathane den doktorum işi bitti herkes gitti başladım titremeye daha sonra odaya gittim çenem titriyor dolaptan yorgan indirdttim üstüne örttüm gene üşüyorum 2 saat sürdü sonra normale döndüm çok zordu valla titremek
Minikhavucum ReisinKizi bana da oldu çok aşırıydı eşim de ben de çok korkmuştuk. Doktor hormonların ani değişiminden oluyor çok normal korkmayın demişti. Normal doğum sonrasında da olan bir durum demişti 🤷🏻♀️
05122014 ReisinKizi ay hic sorma azet bülbül gibiydim 😀 Zangır Zangır titredim çenemi tutamıyordum eşim hala dalga geçiyor 😀