Ben daha ameliyathanedeyken yasadim 3 tane dil alti hap koydular hafif uyutuldum,dogumu goremedim maalesef.sonra esim uyandirdi bebegi giydiriyolar bak diye ama konusamiycak kadar titriyordum.odada da devam etti baya.hemsire elleri tirnaklari mosmor diye doktoru cagirmisti.niye bilmiyorum gerci ama kanim da en düşük sinirdaydi ondan mi yoksa igneden mi bilinmez.