Birkullanici DilaraYigit1 bende iki defa ameliyat oldum maşesef ameliyat geçirdikçe vucut direnç kazanırmış🤷♀️
DilaraYigit1 Furug Olabilir, benim ilk sezeryanim da kötü geçmişti. Çok fazla hissetmiştjm dokunmalari vs. İkincide zaten uyuşmadı vücudum. Şans yok bende . 2 saat sürdü birde sezeryanjm sanki beyin ameliyatı yapıyorlat 🥴
Yoncakenan DilaraYigit1 bende spinal oldum herşeyi hissettim çok kötüydü sadece acı yoktu doktor zaten böyle oluyor dedi his var acı yokmuş Allah düşmanıma sezaryan yaşatmasın çok kötü..
DilaraYigit1 lanadelmiyav İyisini nerden bulacağız ki , şans işte . Keşke hep iyiler denk gelse . Yani sağlık bu şakaya gelmiyor ki . İnsan zaten strestli oluyor. Bilmiyorum ya gerçekten doğumdan soğudum artık . 3. Çocuğu istersen sırf doğum olayı yüzünden vazgeçerim gibi
Pudrabeyazim DilaraYigit1 memorial hastanesinde dogum yaptim mahvoldum tam 15 gun basimi kaldıramadım kulaklarım dahi duymadi 3 kez denedilerigne batırdılar hep hissettim sonra genele dondum hayatımda yaşadığım en kotu tecrübey di rabbim kimseye de banada bir daha böyle talihsizlik yasatmasin
DilaraYigit1 Pudrabeyazim ya bende Medipol de oldum . Özel diyorsun güveniyosun onca para veriyorsun ama olmayınca cidden olmuyor. Yazık günah ya
Masalbursa DilaraYigit1 ben epilepsi hastasıyım muhtemelen ondan kaynaklı ağır ilaçlar kullandım çünkü 😣
DilaraYigit1 lanadelmiyav tamamen benden bağımsız oldu 🥴 çok bilerek isteyerek değildi de nasibim de varmış 🤭 Ama üçüncü cidden surda kalsın yani aman aman
ayazasaf DilaraYigit1 ben yüksek tansiyonla girdim ameliyata ilk spinal tutmadı tekrar yapıldı ama kafam ne genel ne spinal gibiydi yarı uyuyup uyanıyofum
DilaraYigit1 Yoncakenan aaayy bende de öyleydi. İğrençtiiiiii. Herşeyi ama herşeyi hissettim, aşırı rahatsız olmuştum midem bulanmisti. Ayyy
ayazasaf DilaraYigit1 ben uyuyordum doz fazla olduğundan genel anestezi olmadığı içinde entğbe edilmedim uyumaya geçtikçe saturasyonum düşüyordu yanıma bi hemşire verdiler uyumayayım diye ameliyat bitene kadar konuştu en aon abla kurban olayım uyuma diyodu
Caydanlik DilaraYigit1 3 tane spinal doğumum var. İkinci doğumda spinal tutmamisti bende. Bacaklarımi oynatıp hissettiğimi söylediğim halde inanmadı anestezi doktoru canımda yanmaya başlayınca genele döndüler. Üçüncü doğumda anestezi doktoruna anlattım durumu oda spinal için yaptıkları iğneyi beni sedyeye yatırarak yaptılar. İlk dogumdada yatirarka yapmışlardı iğneyi. Bence iğneyi yapan kişiyle alakalı bir durum tutup tutmamasi