DilaraYigit1 kesinlikle işin ehli bir doktora denk gelmemiz lazım. Bana spinal yapıldı, doğum anında birkaç gün sonrasında hiçbir şeyim yoktu gayet iyiydim. Fakat 4. gün başıma bir ağrı girdi, şu ahir ömrümde öyle bir ağrı görmedim. Dikişlerimin acısını unutturdu. Yatış pozisyonuma göre ağrının şiddeti azalıp çoğaldı, kafamı duvarlara vurur oldum. Doktorumu arayıp acile gittik. Serumun içine bir şeyler enjekte edip verdiler geçti. Doktoruma neden böyle oldu diye sorduğumda ise, şöyle cevap verdi; spinal anesteziyi şu meslekli hayatımda becerebilen çok az hekim gördüm dedi. Tabii ben bu lafın üzerine biraz tartıştım doktorumla ama olan olmuştu bir kere…