DilaraYigit1 Tamamen psikolojik. 3 arkadas spinal sezeryan olduk farkli dönemlerde. Biri dr kesici atarken çığlık attım hissettim dr canin yanıyorsa uyutucaz demis sonra hissetmedim diyor.
Bir diğeri ben hissettim sonra genele çevrildi diyor.
Diğerine dr hissediyor musun demis evet demis. Ayağın oynat o zmana demis. Oynamıyorum bakın demis ama halbuki oynatamiyormus yani uyusmus.
Ben anında uyustum ve genelde agri kesici bile kullanmadığım için ilaclar ağır gelir direk tansiyonum dusmus fenalık geçirmişim o sürede dogum bitmis gözümü açtım dedim ne zamana başlıyorsunuz bitti dediler 🤣