Ankakusu35 Helbest49 ben ve eşim çok şükür ama çok dikkatliyiz kimseyle görüşmedik pandemide evden çıkmadık
Dmt-01 Helbest49 çok şükür ne ben ne yakın çevremden kimse ne yakalandı ne test yaptırdı çok şükür bu illetten kurtulana kadarda yakalanmayız inşallah 🤲🏻
MihraNilkuzusu Helbest49 şükürler olsun geçirmedik. Aşılarımızı da olduk hakkımızda hayırlısı artık 🤲
Ygzmomm Helbest49 biz geçirmedik şükürler olsun ☺️ Korunmuyoruz aslında hatta çoğu yerde maskesiz geziyoruz tatillere gidiyoruz falan filan. Demek ki nasipte varsa oluyorsun nasipte yoksa olmuyorsun
Adababy Helbest49 biz olmadık bütün sülalem oldu yasaklarda ama kendi ailem ve eşimin ailesi de olmak üzere maşallah hiç olmadık inşallah olmayızda. Açıkçası hiç olucaz diye de korkmadık fazla titizlikte sağlamadık