Helbest49 ben cnm eşim sağlıkçı olmasına rağmen çok şükür geçirmedik ama bir yıldır eşim haricinde kimseyi eve almadım🤷 çünkü prematüre bebeğin var ve kimsem yok yanımda eşimde hergun işten gelince yukarı kattan girip orada düşünü falan alıp öyle iniyor ama artık yavaş yavaş dışarı cikiyorum çünkü çocuklar çok yabanilesti