✋🏼biz de geçirmedik. En güzel korunma yöntemi yoğun bulaş zamanı evden dışarı çıkmamak oldu market alışverişini bile internetten yapardık. Eşim işe giderken günde 5-6 kere maske değiştirdi. Gelir gelmez yıkanırdı. Kıyafetleri sık sık yıkadım. Asla misafir kabul etmedim aylarca hem de. Anneme bile gitmedim, bi gün gidecektik aradık ne durumdasınız hastalık var mı diye ki her zaman gitmeden önce mutlaka ararım, biraz başımız ağrıyor dedi gitmedik. Ertesi gün korona olduklarını öğrendik. 2 ay uzak durduk 🤭 Sonra 2 doz aşımızı olduk ve artık rahatız 💃💃