Pinky35 Helbest49 bazıları hiç belirtisiz geçiriyor galiba, eşim test yaptırdıgında geçirmiş die çıkmıştı
Burcu35 Pinky35 Ya eşiminde iş yerinde antikor testi yapıldığında geçirdiğini anladık ama ailecek hiç birimizde bir belirti olmadı. Bu süreçte sadece annemlerle ve kayınvalidemlerle görüşmüştük. Kimsede birşey olmadı çok şükür. Çok şaşırmıştık bizde
Krgztuba Helbest49 linç yerim diye korkuyorum:) Ama hiç bişeu yapmıyorum gerçekten öyle çok topluluğa girmemeye calısyorım markette parkta dışarda maskemiz hep takılı eşim sürekli çalışıyor ona rağmen şükür daha hiç olmadık
Gorkemkc Helbest49 ailem annemin ailesi amcam halam ananem teyzem yengem yani yakın ailemden kimse olmadı çok şükür
AND-20 Helbest49 biz de geçirmedik her tarafa da girip çıkıyoz eşim hele işi gereği günde en az 150 eve girip cıkıyodur rahat
Muhasebeciana Helbest49 biz olmadik sukur teste bile gitmeye gerek kalmadan bu zamana kadar geldik sukurler olsun insallah boylede devam ederiz
Deletedmom78654 Helbest49 bizde olmadık bütün ailem oldu ama biz olmadık . Napıyorsunuz diyeceksen hiç bir şey . Eşimde bende günde 100 tane insanla temas halindeyiz çalıştığımız için . Hiç kendimizi kasmadık , onu yapma bunu yapma diye. Ama çok şükür olmadık .