merhaba anneler benim tavsiyelerinizi cok ihtiyacım var cevremde herkes bu cocuk doymuyor sütün az demelerle dolu bebeğim 25 gün önce 2640 grm doğdu 5 gün küvezde kaldı 2500 grm olarak cıktı küvezden küvezden cıktıktan 3 gün sonra saglık ocağında tartı yapıldı 2490 cıktı bebeğim 18. gününe geldiğinde bebeğim 2550 cıktı suanda 25 günlük dün tartıldı 2750 cıktı ama 2 gündür sürekli memede durmak istiyor memede uyuyor memeden cektiğim zaman 5 dkk uyuyor geri uyanıp meme istiyor annem bu cocuk doymuyor diyip mama aldırdı eşime ama ben vermek istemiyorum sizcede doymuyor mu