Ahmetcigimm Yazıldı mi bilmiyorum, evet çok sağlıklı değil ama yürüteç alsanız. Benim kızım da öyle odadan çıkamıyorum. Yemek yapmam lazım, lavaboya gitmem lazım. Günde maksimum yarım saat koyuyorum alıyorum yanıma kurtarıcı oldu bana. Öyle duruyor sadece.