Ahmetcigimm Ne bi eksik ne bi fazla aynı benim oğlum 🙄Gurbette değilim aslında halalarım, teyzelerim, kuzenlerim yaşadığım şehirde ama çok şükür kimseden bi destek görmedim görmüyorum. Ailem 16 saatlik mesafe de gurbetteyim açıkçası, eşim bi idare edebildiği kadar ediyo onun dışında ben de sürekli göz önünde, yanında olmak zorundayım.Saatlerce uyumaya, kafa dinlemeye, rahatca oturmaya çok ihtiyacım var, amaa.. Bu günler de geçicek gazlı kabus gecelerin geçtiği gibi.. İnanıyorum 😂🤷🏻♀️