Ahmetcigimm 8 ay 24 günlük inan herşeyi anlattığın gibi dibine kadar yaşıyoruz. Gece her saat başı kalkıyor iki emip uyuyo. Gündüz desen yapışık gibiyiz. Ama ben takmıyorum artik . Geçecek insallah bu günler. Ben de bi gün gelecek deliksiz uyuyacağım. Çocuğum bensiz oynayacak bunu düşünerek sakin kaliyorum. Bu da bi dönem ve bitecek insallah