Mirosumm Tebriklerr:) ben de 54 kilo ile hamile kaldi. 70. ile doguma gittim .en son 58 idim. Hedefe son 5 kilo(53 olmak istiyorum). Ama eski kıyafetlerime girmeye başladım. Benim yontemim asla DIYET YAPAMAYANLAR için. O yuzden özetleyim.:))
Kesinlikle spor salonuna gitmeseydim kilo Veremezdim. Cunku diyet zorladi beni online aldım. Kilo da verdim ama online suresi bitince yine kilo aldim…ne zaman salona yazildim, ağırlık kaldırdım dumble kaldırdım spor aletleri derken haftanin 3 gunu gittim. Agirlik kaldırdığım icin 2 ayda şaşırtıcı sonuc verdim.. kardiyo hic yapmadim. Bebek arabasiyla cadde dolasmak dışında.
NE YEDIM? Benim için ASLA yasaklı yiyecek yok….mantı bile yedim. Tabiki ve tabiki porsiyonlarımı küçülterek. Eskiden 2 çi borek 1 tabak manti yerken simdi 1 çi borek bir kaç kasik mantı…..eskiden büyük bir dilim pasta yerken simdi eşimin yedigi pastadan bir kaç çatal aldim….bu forumda bir yere öncesi sonrasi resmimi de koymuştum…..
fakat 10 gundur tam pansiyon bir otelde kaldigim için fena dagittim. Yarin yine spora başlıyorum. 1,5 ayda o 5 kilonun gideceginden eminim.