Mirosumm çocukları bırakabileceğim kimse olmadığı için yürüyüş yapamıyorum akşamları çocukları çıkarıp parka götürüyorum 2 saat yürüyorum ama tempolu yürüyüş yapamıyorum çocuklarla evde Leslie yapıyordum onunda devamını getiremedim uykusuzluktan 10 dk boşluk bulsam uyuyorum resmen ama tavsiyenize uyucam gidicem diyetisyene eşimde biraz rahatsız gibi bu durumda eskiden 27 bedn pantalon giyen ben şimdi 42 giyiyorum resmen çok sinir bozucu