Tosbiklerinannesi kendim öğrendim ve sonra annemle babama gidip ne kadar kolaymış neden tarif edemediniz bana diye sitem etmiştim 😀 Çünkü sürekli babama sorardım nasıl r deniyor nasıl söyleniyor dilini nereye koyuyorsun diye annem de babam da bıkmadan her seferinde anlatırlar gösterirlerdi. Tabii bu öyle izleyerek öğrenilecek bir şey değil de çocukluk işte 😀