asz Tosbiklerinannesi hayır kendileri düzeldi.o dönem etrafımda hep vardı "r"harfini söyleyemeyen çocuk.daha doğrusu bi çoğu zamanla söylüyor zaten o sebeple hiç endişe etmedim ben.
Minik1anne Tosbiklerinannesi düzelir canım er çocuk bir olmuyor kardeşim r harflerinj çok iyi söylerdi mesela arı diycek ya arrrrı derdi ama görümcemin kızı 5 yaşında r leri daha söyleyemiyordu yavaş yavaş alışmaya başladi.