Asel16 ilk cocugum hic emmedi,ya da emziremedim şu an 13 yasina girdi ben bir jere hasta oldugunu bilmem,oyle saglikli ki maşallah. Ikinci cocugum 2 yasina kadar emdi simdi 11 yasina girdi,her 2 ayda bir bogaz enfeksiyonu ile hastanelik olur,bagisikligi cok düşük ne yazık ki. Simdi 10 aylik bir oglum var anne sutu aliyor,henuz hasta olmadi,olmasin da insallah. Ama bu bunye meselesi mama ve meme ile ilgisi yok