Asel16 mama niye kötü olsun canm kardeşim. Avrupa da herkes mamayla büyüyor bi sağlık sorunları yok çok şükür. Bende mamayla büyütüyorum oğlumu erken doğdu benmki de. Anne sütü benmde tercihimdi ama olmadı canını böyle düşünerek sıkma. Bu zihniyetten kurtulmamız lazım artık. Mama da anne sütüne eş değer bir besin. Tek zorluğu maddiyat.