Esila001 Asel16 ne alaka mamayla beslenenler neden hasta olsun neden kötü olsun kızımı 1 ay emzirebildim 1 ay sonunda kilo alımı yoktu mamaya başladık çünkü sütüm yetmiyormuş 1 aylıkken başladık şuan 16 aylik çok şükür hiç hastalanmadi birkere grip oldu oda annemlere gittik annemler soba yakıyor bi sıcak bi soğuk o yüzden evde klima kullanıyorduk çok şükür bu yaşına kadar hiç hasta olmadı anne sütü evet alabilseydi iyiydi ama napalim olmayınca çok şükür sağlıklı ve gelişimide gayet iyi
Asel16 Esila001 maşallah Allah bağışlasın bizimkiler erken doğdu diye zayıf biraz da sonuçta kilo alan mamayla daha güzel alır kilosunu değil mi yok boyları uzamaz yok bilmem dişleri erken çürür🙄çok teşekkürler örnek için🌸
Asel16 Neslihan1903 ya bir gram desteği yardımı olmayan insan bile e anne sütü almadı ki bunlar tabi hasta olacaklar diyor iyi de ikiz bebek süt sağma sezeryan sancıları bunlardan kimse bahsetmiyor çok teşekkürler ❤️
Neslihan1903 Asel16 Allah bildiği gibi yapsın onları sen boşver bak benim kızım 4 ay 21 günlük 2 aydır neme reddi ile uğraşıyorum sağıp veriyorum bazen yetmiyor mama veriyorum kızımın tercihi emmek istemiyor anne sütünü çok seviyor ama memeden emmiyor ne yapalım günde 2 kerede mama takviyesi yapıyorum üzülme sende yapsınlar ikiz bebek emzirsinler bakalım veya süt sağmak kolay mı acana ağzı olan konuşuyor
GiybetReis Asel16 aç mı bırakalım bebişleri napalım😅 benim tek bebeğim var bende tek başıma bakıyorum. Eşim yoğun çalışıyor. İlk 3 ay kızım hiç uyumadı diyebilitim. Artık şey diyordum, uykusuzluktan en kötü bayılır kalırım ya napiim artık diyordum. İkiz bebekle çok daha zordur eminim. Bende sağdım ilk haftalatir hep. Siz 4 ay harika mücadele etmişsiniz. Hiç üzmeyin kendinizi🙏🏻
Asel16 GiybetReis ya evet bazen sağarken çok ağlıyorlardı iki ayağım iki elim iki kolum aynı anda çalışıyordu sağdım doyurdum uyuttum sağmak işi de üçüncü bir bebek gibi olmuştu çok teşekkürler umarım kimse sıkıntı yaşamaz🌷
Esila001 Asel16 canim kilo alımı mamaya bağlı deil yemesine bağlı bünyesine bağlı hareketine bağlı benim kızım orta kiloda gidiyor zayıf gibi ama boyumuz çok uzun 2 yaşındaki çocuk bile yanında küçük kalıyor düşün ve okadar hareketli bi kız ki hiç yerinde durmaz oturmaz tabi yediğini yakıyor ki canı isterse ek gıda yada mama iciyor şuan tabi böyle olunca önceliğimiz sağlıklı olması çok şükür degerleride gayet iyi hersey normal yani endişe etme bende kiloyu endişe ederdim doktor bana bi kızdı sen hep kiloyu bakıyorsun boya bak boya dedi 🙈
RabiaMevaninAnnesi Asel16 Canim benim bebegim 4.ayindan sonra hep mama yedi suan 11 aylik ek gida reddi var 3 aydir neredeyse hic ek gida almiyor.Mamayi zorda olsa yiyor ama gel gorki mama maddi olarak cok zor inanki ayda 1000 tl mamaya gidiyor
Asel16 RabiaMevaninAnnesi biliyorum bizde ikiz bebek olunca daha zor Allahtan doktorumuz rapor çıkardı da birine ücretsiz alabiliyoruz alerjisi olmasaydı daha iyiydi razıydım almaya ama ne yapalım
Mommyishome Asel16 Mama ya da anne sütü, hangi bebeği neyin beklediğini bilmiyoruz. En büyük ihtiyaçları anneleri. Siz iyiyseniz onlar da iyi.
Asel16 Mommyishome çok teşekkürler ten teması belki emzirmeyle daha çok oluyor ama ben hep yanlarındayım inşallah🙏🏻
Asel16 merve_mevaa banada sütün çoktu sen sağmadın kesildi diyorlar e iyi de hiç uyumadan ikizlere bakıyordum süt =uyku artık gelmiyordu bende tükenmiştim evet mama kolay sağmak daha zordu ama elimden geleni yaptım
merve_mevaa Asel16 elalemin ağzı torba değilki büzesiniz, siz biz kendimizi bildikten sonra kimin ne dediği önemli değil fakat mamayı bu kadar kötüleyen bir toplumda yaşadığım için çok üzgünüm
Mommyishome Asel16 bol bol sarılıp kucaklıyorsunuzdur. Şişirme laflar bunlar ten temasıydı bilmem neydi. Boşverin, bol bol sevin 💖
Zlm Asel16 sonuçta sır alamayan bebekler için yapılmış birşey üzülme kötü olamaz ya içinde birsuru vitamin var
Asel16 eymenkerem 🧿evet öyle tabii ama bazıları mama ile daha iyi gelişir belki yapı meselesi hastalık mamaya bağlıyorlar sürekli🙄
RuzgarMommys Mama yedi diye ilerde seni kötü seyler beklemiyor korkma lütfen Elinden geleni yapmışsın 2 çocuğa yetmek kolay değil. Eşim 1 damla anne sütü emmemiş mamayla büyümüş mühendis zekasina hayatta laf edemem :))
RuzgarMommys Sağmak çok yorucu bisey ayrica 2 çocuk bide sağmak düşünemiyorum :/ Ben 1 cocukla 2 ay sağdim sonra biraktim emzirdim sadece.
Asel16 RuzgarMommys gerçekten sağmak üçüncü bir bebek gibi olmuştu emzirme de yanımda kimse yoktu birini emzirmeye çalışıyordum öbürü ağlıyordu emzirme de nerden baksanız ilk başlarda yarım saat bir saat zaman demek o arada öbür bebeğime bakacak kimse yoktu
Nlfrszn Asel16 hiç de kotu bisi degıl canm dunyaya annesız devam eden ınsanlar var sutu olmayanlar vsr benım bebeğim ypgun bakımda kaldı ben cok agladım sutum gıttı az gelıyor sitüm oldugında süt verıyorum mama takvıyesı yapıorum suan 7aylık oldu gayette iyiyiz mama kötü bısı olsa bebeklere vermezler satmazlarda
RuzgarMommys Asel16 Offf yalniz cok zor bi iş canım benim yaa kiyamam :( Ben bir bebekle zor geçirdim o dönemi hic kalkmadan sadece emziriyordum evet öyle 15dk da değil emince uzun emiyorlar bazen e senin bide 2tane Allah kolaylik versin. Hic vicdan yapma üzme kendini bebeklerinin mutlu pozitif annesi olsun yeter karinlari her türlü doyar sağlıklı olsunlar da 🙇💙
Tosbiklerinannesi Asel16 mama neden kötü olsun ki ? Ben iki oğlumda da mama kullandım ve gayet sağlıkçılar hatta eltimin kızı da anne sütü aldı 2 gün de bir hastanedeler nerdeyse ama oğlum maşAllahı var senede en fazla 3 4 sefer hastalanır.
Demetbulut Asel16 mamaya karsi cogu insanda yanlis bir algi var .. hayit mama kotu degildir .. anne sutunun olmadigi yada yetmedigi yerde anne sutune yakin takviyedir.. valla kizim 4 ay emdi sadece ki ilk 1 aydan sonra mama ile takviyeli 4. Ayda tamamen birakti suanda 10 yasinda hic bir sorun yasamadik suana kadar .. mama ile beslenen bebeklerde saglikli oluyorlar
ikizbabymom Asel16 burda mamayla ilgili kötü yorum yapan cahil yoktur diye umuyorum ben ikizlerime 4 ay bile anne sütü veremedim mamayla büyüdüler 1 kez bronşiolit oldular 5 aylıkken 2 kez de burun akıntısı yaşadılar sadece elhamdülillah başka sıkıntıları da olmadı