Asel16 aç mı bırakalım bebişleri napalım😅 benim tek bebeğim var bende tek başıma bakıyorum. Eşim yoğun çalışıyor. İlk 3 ay kızım hiç uyumadı diyebilitim. Artık şey diyordum, uykusuzluktan en kötü bayılır kalırım ya napiim artık diyordum. İkiz bebekle çok daha zordur eminim. Bende sağdım ilk haftalatir hep. Siz 4 ay harika mücadele etmişsiniz. Hiç üzmeyin kendinizi🙏🏻