nursocum yok merak etme benimde ilk gebeliğimde vardı ilaç kullanıyorsun herhangi bir yan etki filan yok erken doğum riski de yok 39+1 de yaptım üstelik annemde de vardı zehirli guatır hemde 8 çocuk doğurdu hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
Gönlün rahat olsun stres yapma