Tatlican nursocum ayy çok doğru resmen çocukta bende annemde kolikten cok cektik bunu duydum dahada üzüldüm 😒 .şimdi bile hala stres yapiyorum halbuki kocaman oldu kızım grip olsun kendimi kaybediyorum kimseyi gözüm görmüyor .kardesim diyo sen böyle gidersen 3yıl ömrün kaldı haberin olsun.
Tatlican nursocum ozaman sen icini bol bol rahat tutmaya çalış skıntı yapma fazla çünkü susmayan bebek cok zor
nursocum Tatlican Allah korusun sakin ol kuzum çocuk bu benim hamileliğim sakin geçti yine 3 ay kolikti 🥲
birbebekannesi33 nursocum gebelikte bakılıyor ya canım karına aynı o iste bgazına jel surup cihazı gezdiriyor eger nodul cıkarsa da nerde oldugu tesbit ediliyor kucuk bir igne ile bir miktar çekilip sonucı bekliyorsun
Cerenmasal nursocum canim ben yasadim gebeligimin son ayina kadar bana endokrinoloji bolumu bakti her ay sabah erkenden ac karnina gidio kan tahlili verdim ve ilaclarimi kullandim cok sukur birsey olmadi,ilqclarini aksatmadan kullanirsan birseycik olmaz gecmis olsun
Mom7856 nursocum Teşekkür ederiz yok merak etme 1 kutu ilac verilir zaten düzenli olarak kullanırsan hiçbir sıkıntı olmaz Allah ın izniyle
nurelem nursocum gebelikte bu değer aralı çok önemli mesela benimki 4 dü doktorun en fazla 2.5 olmalı gebelikte demişti ve zamanla yükselmişti tabi ilaçla kontrol altıdnaydık hep
aybukemom nursocum ideali 2,5 bnm 5,5 du ilaçla hemen kontrole alındı seninde alınır bence küçük dozlarla korkma bugün öğrenirsin zaten gidince bizede sonucu yaz lütfen,geçmiş olsun
nurelem nursocum canım ben hipotreoiddim gebelikte. İlac verirler belirli zamanlar kan tahlili isterler
nursocum nurelem nurelem her hastanenin referans değeri farklıymış yüksek mi düşük mü anlamadım bende bugün randevum var inşallah çok ilerlememiştir. Baya kişide yaşamış bu durumu
_Ahlas_ nursocum geçici gebelikte oluşan bi durum.. bende ilk ayda çıktı levitron adlı guatır ilacı kullandım doğuma kadar, önce 50 sonra 100 ml lik ben bir sorun yaşamadım ama mutlaka ilaç kullanmanız gerekiyor bunun için..
Esraikra6155 nursocum ilk bebeğimi bu yüzden kaybettim🙄haberim yoktu tabii biraz da geç öğrenmiştim hamile olduğumu kan tahlili verince çok yüksek çıkmıştı.. Doktora gittim ve gelişimi durmuştu 9 haftalıktı ama hiç büyümemişti.. Kürtaj olmak zorunda kaldım.. Dikkat edin ilaç içince Bi sıkıntı olmuyor zaten.
nursocum Esraikra6155 başınız sağolsun çok üzüldüm benimde düşük tehlikem vardı ama bişey olmadı şimdi yüksek dedi