nursocum tansiyonla bı alakası yok tamamen troid hormonlarinizla alakalı. Benim ki çok kötüydü. Sıcaktan bunalirdim, çok sinirlilik yapardı, gözde kararma olurdu bayilcak gibi hissederdim daha bı çok etkisi vardı tırnaklarda çatlama, saç dökülmesi çarpıntı daha baya birşey ama dediğim gibi benim ki baya kötüydü. Sizinki hamilelikte ortaya çıktığına göre bu kadar etki edeceğini sanmam