nursocum Takipli doktorum bugün tahlillerime bakıp guatr bezimin hızlı çalıştığını söyledi. Yarın randevum var dahiliyeye. Bu arada bu durumu yaşayan var mı ? Ne gibi yan etkileri oldu hiçbir fikrim yok 🙅♀️🤷🏼♀️
Karakiz1 nursocum Benimde troidim var canm hemde cok yülsek degerim kesinlimle hamilelikte ihmal edilmemesi gereken bi durum direk bebegin gelisimini etkiliyor düşük yapmaya sebeb olabiliyor dahiliye doktorunuz gebelik sürecinde hep takip eticek hap kullanicaksiniz düstumu yükseldimi degeriniz die ilaci kullanmayi ihmal etmeyin kesinlinlikle banada bi dua edermisiniz benimde bebegim olsun .
Mom213678 nursocum Benim arkadaşıma da doktoru aynısını söylemişti ilaç kullanıyordu sürekli takip edilmesi gerekiyormuş doğuma kadar ilaç kullandı bebeği de gayet sağlıklı.Sen endişe etme cnm ilaçlarını düzenli kullan takiplerini de aksatma bi sorun olmaz inşaallah
Erkek_bebik nursocum Benimde hamilelikte cikmisti canim doguma kadar bi ilac kullandim hic bir sorun olmadi, dogumdan sonra normale dönüyor zaten yani benim döndü , ilacıda bıraktık bi daha . Hamilelikte olabiliyormuş
emoo ilaç kullanıyosun heray gidip kan tahlilş veriyosun değere göre doz ayarnalıyor ilacı düzenli kullanmak şart çoğu gebede olab n bir durum düzenli ialç kullanjömda birşey olmuo
nursocum emoo öyle mi? Peki bebeğe olumsuz bir etkisi var mı? İnternette zeka geriliği ve erken doğum yazıyordu aşırı tedirgin oldum
Tatlican nursocum ayy internete bakıp ben gunlerce ağladım kizim zekasiz olucak diye ama masallh zekası fazla bile😂dr hap veriyor 2 aya filan normal degerlerine dönuyorsun hic stres yapma
Mom7856 nursocum yok merak etme benimde ilk gebeliğimde vardı ilaç kullanıyorsun herhangi bir yan etki filan yok erken doğum riski de yok 39+1 de yaptım üstelik annemde de vardı zehirli guatır hemde 8 çocuk doğurdu hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür Gönlün rahat olsun stres yapma
aybukemom nursocum tedirgin olma ama kontrol edilmezse bebeğe zararlı tabiki ama senin değerin mutemelen çok düşük değil ilaçla komtrol edilir eğer ciddi olsa doktorunun hemen seni dahiliyeye göndermesi gerekirdi başka bi gübü beklemezdi . Bende de vardı tiroid problemi
emoo ilaç kullanmazsan olabilir evet önemli bir hormon çünkü tsh kaçki değeriniz bide aşırı yüksek olması lazım o dedklerimiz olması için 10gün içinde düzelir merak etmeyin dr yönlendrr sizi endişw etcek bişey değil
nursocum emoo 0,02 yazıyor ama bilemedim şimdi çok anlamıyorum eğer anlıyorsanız paylaşırım sonucu iyi mi kötü mü değer anlamadım nodul olabilir dedi bana
nursocum Karakiz1 Ahhhh kuzum her gece bebeği olmayan annelere dua ederim Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻 Sanada en kısa zamanda nasip etsin bir süt kuzusuuu🌸
birbebekannesi33 nursocum benim le aynısın canım benim de 00.01 lerde cıkmıstı hipertroid yani hızlı çalışması halk dilinde zehirli guatr derler yarın usg cekill muhakkak nodul var mı ogren bebege de bisey olmuyor ama duzenli kullan sormak istwdigin bisey varsa sorabilirsin 6 yasımdan beri bu hastakıklayım
nursocum MinikMucizemmmm https://imgyukle.com/i/BWuQS https://imgyukle.com/i/BW53s https://imgyukle.com/i/BWxcb
nursocum Mom213678 yaaa öyle mi aksatmam tabii ama Google’dan bakınca çok korkunç şeyler okudum tedirgin oldum yani
MinikMucizemmmm nursocum sadece TSH yaziyo, genelde onla Birlikte t3 ve T4 de bakiliyo. Hamileliginizin kaçında ayindasiniz bilmiyorum ama geçen ay da test yapildiysa eğer daha once olsa orda da çıkardı. Muhtemelen yeni çıktı ilaçlarınızı kullanırsınız birşey olmaz insaalh
Mom213678 nursocum Yok cnm internet en kötü olanağı yazıyor bazen Sen endişelenme sen doktorunun söylediklerini uygula gerisi Allah ın izniyle iyi olur
nursocum Mom213678 Hadi bakalım inşallah mide bulantısından folik asit kullanmadım acaba ondan mı oldu dedim vicdan yaptım ya
Prensimensar nursocum bende de gebelikte oldu zehirli guatr kusmaktan öldüm öldüm dirildim resmen hastaneye girdiğimde zehirli guatır dediler tabi propsil diye bi ilaç kullandım 7 ay boyunca ilaçlarıda zar zor içebiliyorsun zaten kusmaktan içemiyordum son aylar düzene girdi biraz mide bulantım durdu sonra vicudumda benek benek lekeler çıkmaya başladı nereyi kaşısam ora benekleniyordu 38.haftada aldım oğlumu kucağımda bebeğimde şimdi iyi huylu kan düşüklüğü var dediler anlayacağın çok zor şeyler atlattım son bir senede Allah kimsenin başına vermesin
nursocum MinikMucizemmmm 15 haftalık gebeliğim yarın dahiliye doktoru yapar sanırım o tahlilide şu an düşük değil mi çok fazla endişe edecek bişey yok ben Google’da hiç iyi şeyler okumadım çünkü
nursocum Rubab_Mommy İnşallah kuzum ya yarın belli olucak ama işte yaşayan anneler varsa yan etkileri falan oldu mu bu durumun merak ettim 🥺
MinikMucizemmmm nursocum ya çok düşük yuksek diyemem her hastahanenin referans aralıkları farklı ve diger değerler yok
MinikMucizemmmm MinikMucizemmmm bu da benim tahlillerimdi ama referans aralıkları farklı olduğu için bişey diyemiyorum