Sinifcianne suan cok insan var ornegin ben mama sandalyesine koyar gerisine karismazdim burada yazliktayiz surrkli herkes aman elini sil aman bagirma her yaptigina dikkat etmeye basladi..sus dedikleri icin bagiriyor.kimseye bir seyde diyemiyorsun agliyor agladi diye birileri dondurma veriyor gibi.inanin nasil duzeltcegim duzeltebilecek miyim yasananlari bilmiyorm bir daha bir yerde uzun sure asla….bariz karakteri degisti 1 ayda..surekli kosma,dusersin,oraya gitme vs….
Mesela denize dogru kosuyor mecbur aliyorum :(
Yolda elimi birakiyor tutuyorum..
Aslinda farkindayim olan bitenin ama zaarar gelecek durumlari kendisi bilmiyor hos bilsede yine yapiyor dustugu bir yere bir saniye sonra tekrar cikiyor.mecburen aliyorum.