Furug 18 aylık oğlum ve babası olmadan bizde yazlıktayız gördüğü tüm arabaların kapısını açıp içine binmeye çalışıyor. Bizim arabamızı biliyor ama ona kimin olduğu fark etmez. 20 evin olduğu bir sitede bahçe kapısı açık tüm evlere giriyor, ağaçlardan meyve koparıp yemek istiyor, bütün evlerin bahçesinde musluk ve hortum var, musluğu kolay açılanları öğrendi, onlarla oynuyor. Asla elimi tutmaz, yokuş aşagı koşar, ben peşinde miyim, değil miyim hiç umrunda değil. 84 cm boyu ve park yataktan aşagı atlamayı öğrendi, çıkamıyor ama burnunun üstüne aşagı atlıyor, daha dün yakalayamadım, kan revan içinde kaldı kafayı yiyeceğim uyurken basında nöbet bekliyorum ki kalkıp kendini atarsa diye ödüm patlıyor. Evdeki beşik, park yataktan daha alçak ne yapacağım bilmiyorum, çözüm arıyorum. Sandalye, oyuncak ilk arabası, leğen, oyuncak kutusu vs ne bulursa üzerine tırmanıyor, o da kesmiyor, pencerenin önüne, balkon duvarının önüne itip oradan dışarı kaçmaya çalışıyor. 25 senedir bu yazlıkta ben ve 2 kardeşim büyüdük, hiç evin kapısı kitlenmedi, herkesin anahtarı kapının üstünde dışarda durur, ama şimdi kapıyı sıkı sıkı kilitliyoruz, oglum açıp dışarı kaçıyor kafamızı çevirdiğimiz anda. Ev 3 katlı merdivene kapı yaptırdı eşim ama açmanın yolunu buldu. Çıldırma noktasındayım artık. Dolaplardaki emniyet kilitlerini 3 aydır açmayı öğrendi, tabaklarla sirtaki yapıyor.
arkadaşımın 25 aylık kızı aynı kilitleri hala açamıyor. Başka bir arkadaşımın 3 yaşındaki oğlu hala beşikten aşagı atlamıyor. Bambaşka bir arkadaşımın 20 aylık oğlu annesinin elini bırakmaz, merdivenlere yeltenmez, bunlar yetmez gibi oyuncakla oynar. Denize gidiyoruz, tek yaptığı çılgınca koşmak, ne kumla oynar ne denize bakar. Mama sandalyesinde ayağa kalkıp aşagı atladığını tahmin edersiniz tabi. Doktorumuzla 40 kez görüştüm normal diyor.
60 kg ile hamile kaldım şimdi 52 kiloyum.