_Nehirim_ 3 ay 10 günden bildiriyorum, gaz büyük bir dert. Bende özendim yediğime yine de gaz oldu. Baharda erik yiyemedim gaz yapıyor diye, yine de gaz oldu.Çok belli başlı gaz yapan şeyleri yemeyin gerrisi yine çekeceksiniz🙈 suyla da beslenseniz gaz varsa kaçışımız yok.