_Nehirim_ Kızımın adaşı Nehir, ömrü bahtı güzel olsun 😊 Bana karışan yoktu ama kızımın çok gaz sorunu vardı kışın hele herşey gaz yapıyordu ne yiyeceğimi şaşırıyordum. Kabak, dolma sarma, patlıcan, bol yeşillik, taze fasulye (bilmiyorum gaz yapıyor mu). Aslında yazın daha çok şey var. Kızım 8 aylık ben daha 2-3 aydır anca mercimek çorbası içmeye başladım hala da kimyon atarım bolca.