_Nehirim_ belki de sen ne yerse n ye gaz olacak bebekte. Bağırsakları gelişme aşamasında şuan. Bebekten bebeğe değişiyor. Mesela ben her şeyi yiyorum. Evet gazı oluyor ama kolay çıkarıyor, kısıtlamıyorum o yüzden. Gaz damlası da kullanıyoruz düzenli, belki de ondan rahatız.