Hamuceraa bizimde öyleydi 3 aylıkken. Daha küçükken 1 2 aylıkken emzirdikten sonra cıkarıyordum mutlaka ama büyüdükçe hem uykusu açılıyor hem de cıkarmıyor. Emzirip biraz kucagımda bekletiyorum yatar şekilde. O sırada sırtına vuruyorum yavas yavas. Bazen cıkarıveriyor öyleyken. Çoğu zaman da hiç çıkarmıyor. Ama dediginiz gibi sabah 5 te kıvranarak uyanıyor. Önceden 2.5 aylık falan Ken rahatsız ederse kıvranırdı alırdım kucaga cıkarır devam ederdi simdi öyle degil 🤷🏻♀️ 4 aylık oldu gaz damlasına devam.