Hamuceraa Annakaranina biz yapmıyorduk bir haftadır yapıyoruz hatta şimdi değiştim uyuttum🙄 daha zor oluyor bazen uykusu bölünüyor altını açınca
Yazannesi1 Hamuceraa ben doğdu doğalı hiç uyandırmadım sayılır hep kendi 2 saatten 2 saate uyandı halada öyle gazı olunca saat başı kalkıyor