Hamuceraa Merhaba sevgili anneler, 3 aylık bir oğlum var ve gece öyle derin uyuyorki emdikten sonra gaz çıkartmıyor hatta zorlayınca ağlamaya başlıyor, bende bırakıyorum. Sabahta kıvranarak uyanıyor🥲 ne yapacağımı şaşırıyorum. Tavsiyeniz var mıdır ?
Alpbeybi Hamuceraa 2 aylık ben çıkarmayı denemiyorum bile 😅 uyku arasında emiyor uykuya devam ediyor koyuyorun beşiğine. Rahatsız olursa zaten uyanır, uykusunda ya da sabah pırt yapıyor zaten. Gaz damlası kullanıyoruz tabi düzenli. Uyuyan bebeğe dokunulmaz ben böyle düşünüyorum 🤷🏻♀️
Ecemdefne2 Hamuceraa tam istediğim postu acmissiniz benimde ikizler 3 aylık mama ile besleniyorlar yedikden sonra gaz çıkartmiyolar bunu daha önce yapmıyorlar di bu aralar var gece gaz çıkartmama söz konusu alttan yapıyorlarda rahatsız etmiyor çok şükür düzenli gaz damlası da kullanıyoruz
Yazannesi1 Hamuceraa 2 ay 6 günlük evet bende çok zorlanıyorum hemde bebeğim emerken baya hava yutuyor geceleri ne kadar uğraşsamda uyuyor mecbur bırakıyorum öyle zaten sabah 6 7 gibi ıkınmaya başlıyor ozaman pırt pırt çıkartıyor en son uyanıyor alıyorum yanıma devam ediyoruz uykuya. Gece gaz çıkartmak ölüm gibi ya bazen çıkarmaya çalışırken uyanıyor tekrar çok zor dalıyor uykuya. Ne zaman bitecek bu gaz çıkartmalar 🙄
Mlkmhrrm Hamuceraa karnına saat yönünde masaj yapabilirsiniz öyle rahatlayacaktır çıkarmadığı zaman bebeğim öyle yapardım
Tugbaa06 3 aylık gaz çıkartmadan yatırmak için küçük çünki reflüye sebebiyet verir evet aynı durumda bnde oldum ama malesef çıkartman lazım
Hamuceraa Tugbaa06 ama çıkmıyor işte yani bir aydır bu şekilde devam ediyoruz. Ama her sabah gergin uyanıyor bacaklarını çekiyor🙄
Hamuceraa Alpbeybi gaz damlasını 2 aylık bıraktık hala gaz durumumuz var ama öyle çok rahatsız edici değil. İşte bende dokunmayayım diyorum bir iki pıt vuruyorum sırtına çıkmıyor koyuyorum yerine
Hamuceraa Ecemdefne2 çok şükür rahatsızlık yoksa ne güzel. Bende bu konudan yoruldum iki aydır gece gaz çıkartmıyor zaten ömrü 3 ay şurda🙈
mom726272 Hamuceraa 10 dk denemen lazımmış canım 10 dk boyunca çıkmıyorsa bırak Ayakta gezerek çıkarmaya çalış
Hamuceraa Yazannesi1 vallahi inanın aynı durumdayım. Gece çıkartmıyor emziriyorum yatıyor sabah 4.30 da başlıyoruz kıvranmaya. Gaz masajı yapıyorum öyle de uyanıyor. Üstten çıkartmadan yatırma diyorlar ama çıkartmıyor ağlıyor uyku sırasında. Çaresizim o yüzden buryaa yazayım dedim ama sanırım böyle devam edeceğiz😢
Hamuceraa Yazannesi1 zaten bu ara atak dönemi sanırım zor uyuyor gündüz bile emerken uyuya kalıyor bir dhaa gazını alamadan yatırıyorum🤦🏼♀️
Mlkmhrrm Hamuceraa üstten gazı çıkartamadığım zaman zaten aşağı gidiyor o yüzden de karnına masaj yapıyordum
Hamuceraa mom726272 Ablamda çıkana kadar uğraş deyip duruyor ama gece 3-4 defa emdiği oluyor sabaha kadar emzirp uyumayacağım o zman 😬 şimdi emerek uyudu 10 dkk deniyeyim, yaZacağım sonucu bakalım🙋🏼♀️
Hamuceraa mom726272 12 dk sürdü. Kucağımda sırtını sıvazladım, pıtpıtla ve sağdan sola geçirdim dizde sırtını sıvazladım ve pıtpıtladım Dizime oturtup çenesini yukarıya kaldırıp sırtını sıvazladım. Bir ara ağladı, öksürdü. en son çaresizce kucağıma aldım sırtını sıvazlarken çıkardı🧿 bakalım geceye ne yapacağız😁
adanur Hamuceraa 2 aylık kızım doğduğundan beri gazını çıkarmıyorum , çok nadir iki pış pışlarım o kadar. Hep yüzüstü yatırırım kendi ıkına ıkına yapar kuzum
Hamuceraa adanur ıkınmıyor mu rahatsız uyanmıyor mu peki ? Biz hep gaz problemi yaşadık hala ara ara geliyor. O yüzden bunu da halletmek istyorum ki huzursuz olmasın.
DidarKuru adanur doktor bana yuz ustu yatirmayin dedi. İlk bebegimde cok gazliydi yuzustu yatmak cok iyi gelmisti. Simdi ki doktor iyi degil deyince yatirmiyorun
Mbal adanur 6 aya kadar yüzüstü bebek yatırmak ani bebek ölümü sendromuna sebep olabilir. Siz bilirsiniz tabi ama bir araştırın derim naçizane.
Hamuceraa DidarKuru ilacı bıraktık 2 ay aşısından sonra kolik olayı biraz hafifledi. Hala gazımız var işte yoruyor ama ilaçsız direnmeye çalışıyoruz.
Hamuceraa Yazannesi1 ya gerçekten normalde gece 2 defa emerdi şimdi saat başı uyanıyor inanır mısınız o yüzden gazı da arttı. Emip yatıyor gazı çıkartmayınca sabah kıvranarak uyanıyor. Yatırıyorum direk uyanıyor 5 gündür huyu değişti.