Aysel03 biz tam 5 i doldurduğumuzda başlattı doktorumuz. Kilolu bebek değildi ondan herhalde bir de mama ile besleniyordu zaten. Normalde 6 ay bir şey verilmiyor. Patates kabak havuç muz elma şeftali kayısı siyah erik verdik. 3 gün boyunca tek gıdayı verdik azar azar artırarak. 4. gün yeni bir sebzeye veya meyveye geçtik. Hepsini tek tek denedik. Bir yoğurt kaldı denemediğim onu da daha önce hiç yapmadım yoğurt makinesi aldım hatta belki onla yaparım diye olmadı. Activia ile mayaladım, Pınar organik kutu süt ile denedim ama beceremedim herhalde tutmadı. Bir daha deneyeceğim cesaretlenip. Ben biraz beceriksizim yemek yapma konusunda. Çalışıyordum birde bebek olana kadar, o yüzden kendi karnımızı bile zor doyururduk. O yüzden eksik hissediyorum kendimi beslenme konusunda